Dla kogo?

Wieloetapowa diagnostyka komputerowa stóp oraz zastosowany materiał do produkcji wkładek sprawiają, że indywidualne wkładki ortopedyczne mają szerokie zastosowanie:

• u dzieci
  • u dorosłych
  • u aktywnych fizycznie/sportowców (np. biegi, narciarstwo)
  • jako profilaktyka i podniesienie komfortu dla osób zdrowych
  • korekcyjnie, odciążająco, przeciwbólowo u osób z dysfunkcjami

Światowa Organizacja Zdrowia WHO dla dobrej kondycji zdrowotnej zaleca wykonywanie 10 tysięcy kroków dziennie. Chód to najbardziej naturalna forma ruchu. Często zapominamy o obciążeniu, jakiemu poddawane są nasze stopy, dopóki nie przypomni nam o tym ból w obrębie stóp, kolan, a nawet kręgosłupa. Komfort chodzenia w znacznym stopniu poprawiają wkładki i obuwie ortopedyczne, ale tylko wykonane indywidualnie mogą być dostosowane do wymagań konkretnego pacjenta. Tylko indywidualnie zaprojektowane i wykonane wkładki 3D, jak również idealnie dopasowane do buta pacjenta, poprawiają biomechanikę całej kończyny, nie stanowią jedynie biernego podparcia dla stopy, ale wymuszają prawidłowe jej ustawienie podczas obciążania i właściwą pracę mięśni. Wkładki ortopedyczne mają więc za zadanie przywrócenie prawidłowych warunków anatomicznych stopy oraz wyrobienie odruchu, a następnie nawyku prawidłowego ustawiania i obciążenia stóp. Przy jakich schorzeniach wskazane są (pomogą) wkładki 3D?

• ostroga piętowa
  • paluch koślawy (halux valgus)
  • bolesność stawów
  • modzele